2016.05.04. 18:14
Minőségirányítás alapelvei
Minőségirányításnak nyolc alapelve van
A szervezet vezetéséhez szükséges, hogy irányítása módszeres, és áttekinthető legyen.
1. Vevőközpontúság: A szervezetek a vevőktől függnek, szükségleteiket elégítik ki.
2. Vezetés: Vezetők határozzák meg a a célokat, irányokat, a szervezet belső környezetének egységét.
3.A dolgozók bevonása: képességeik kiaknázását jelenti
4. Folyamat szemléletű megközelítés: célokat hatékonyanabban lehet elérni
5. Rendszerszemlélet az irányítában: folyamatok rendszerbe foglalása egy adott cél elérése érdekében
6. Folyamatos tökéletesítés: A szervezet állandó célja.
7. Tényeken alapuló döntéshozatal:Adatok elemzésén alapuló hatékony döntéshozatal.
8. Kölcsönösen előnyös kapcsolatok a beszállítókkal:fokozza az értékteremtő képességet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.